Savon Palokalusto Ky
Asiakaspalvelu
Soita meille 017 264 7220  (ma-pe 8:00-16:30)
myynti (at) savonpalokalusto.fi

MaksutavatPaytrail

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Tuotepalautukset / reklamaatiot

Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättämiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

  • pankkitilinumerosi

  • sekä kopio Savon Palokaluston tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Savon Palokalusto Ky
Liiipasintie 8
70460 Kuopio

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittämästi osoitteeseen myynti@savonpalokalusto.fi tai postitse:

Savon Palokalusto Ky
Liipasintie 8
70460 Kuopio

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittämästi reklamaatio postiin.

Reklamaatiot

Toimittamillamme tuotteilla on pääsääntöisesti valmistus- ja materiaalivirheitä koskeva yhden vuoden takuu, jos ei toisin ole ilmoitettu. Mikäli tuotteen takuuaika poikkeaa 12 kuukaudesta, asiasta on tieto ko. tuotteen tuotesivulla. Säilytä kaupasta saamasi lähete/kuitti takuuajan.

Takuuasioissa ota aina ensin yhteyttä meihin osoitteeseen myynti@savonpalokalusto.fi tai numeroon 017 264 7220. Yhteydenotto nopeuttaa asiasi käsittelyä huomattavasti. Saat samalla ohjeet siitä, miten asian kanssa edetään.

Ensisijaisena velvollisuutenamme on korjata ko. tuote. Mikäli se ei ole mahdollista, asiakkaalla on mahdollisuus saada tilalle uusi tuote tai maksun palautus. Vialliset tuotteet lähetämme aina maahantuojalle/valmistajalle arvioitavaksi. Tämän johdosta takuuasiat saattavat kestää 2-3 viikkoa.

Uusi tiliasiakas

Haluatko tilata tavaraa suoraan työpaikalla / työmaalle helposti verkkokaupan kautta. Soita ensin p. 017 264 7220 tai myynti (at) savonpalokalusto.fi

Verkkokauppa ylläpito 
24.10.2017